Udsend pressemeddelelser

Pr-Press™ Optimeret pressemeddelelse

Vores pressemeddelelser er designet til at få høje placeringer på søgemaskinerne og give maksimal effekt på nettet.

Pressemeddelelser supplerer din nuværende markedsføring og sætter ekstra fokus på web-medierne. Her har søgemaskinerne overtaget pladsen fra de gammeldags opslagsværker,og er den vigtigste kilde til at få skabt interessen hos kunden.

En pressemeddelelse er en glimrende måde at generere endnu mere trafik til din webside og giver gratis opmærksomhed om dine PR-aktiviteter og events. Mange journalister bruger også internettet, når de søger efter historier og uddybende information til deres traditionelle pressearbejde

Publicer din pressemeddelelse

Publicer din Pr-Press™ pressemeddelelse gratis lige meget hvilket tema, blot med disse forbehold:

Pressemeddelelserne skal være forfattet eksklusivt til Pr-Pressemeddelelser.dk og må ikke forekomme på andre steder på internettet

  • Afsenderen af pressemeddelelsen er ansvarlig for indholdet.
  • Afsenderen har copyright på pressemeddelelsen. For copyright overtrædelser hæfter afsenderen personligt.
  • Hver pressemeddelelse skal minimum indeholde 200 ord.
  • Ingen erotisk, illegal eller anstødene indhold.
  • Hver pressemeddelelse må max indeholde 2 links.
  • Vi forbeholder os ret til – også uden grund – at nægte at optage en pressemeddelelse.
  • En publiceret pressemeddelelse kan ikke ændres efter optagelse.
  • En pressemeddelelse kan ikke publiceres 2 gange.

Online kommunikation og PR

Få dit budskab ud til verden!
Vi mener, at det er på tide at bringe lidt X-faktor ind i marketing mixet.

Kommunikation og PR er nøgleordene når den interne optimering af en webside skal udarbejdes. En ekstern optimering, gør at ”stemmen” bliver hørt mere end alle de andre på Internettet.

Online PR handler om sikring af dit brands nyhedsinteresse på Internettet, samt at opbygge relationer med de mest relevante online kommunikations platforme. Med vores teknisk viden om søgemaskineoptimering, kommunikation og PR medvirker vi til en enorm eksponering af mange succesrige danske og udenlandske brands og virksomheder.

 

Salgsoptimering

Hvad er det bedste?

Et godt og innovativt produkt, med dårlige salgskanaler eller et mindre godt produkt men med de rigtige salgskanaler?

Det er værd at tænke over!

Ved at fokusere på salgsoptimering, udvikling af salgskanalerne samt gennemtænke salgsprocessen, kan der laves tiltag som kan give hurtige resultater.

Mange B2B virksomheder har følgende set-up i salgsprocessen:

Step 1: Generering af salgsleads – Web-Leads™ søgemaskineoptimering

Step 2: Udsendelse af intro materiale samt brochurer

Step 3: Opfølgning og mødebooking

Step 4: Besøg og salg

Jagten på nye kunde leads, mere omsætning og højere vækst er koncentreret mere på internettet end nogensinde før.

Vi er specialist i at skaffe virksomheder salgsleads fra målgruppen via internettet.

Optimér din forretning med salgsoptimering med Web-Leads™ søgemaskineoptimering.
Kontakte os for at lære mere om vores løsninger – og hvordan vi kan hjælpe dig. Kontakt os her.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *