Archive for the ‘Handel & Service’ Category

Clickmate: Et dansk CRM med fokus på salgsoptimering

Saturday, January 30th, 2010

I Clickmate CRM er der lagt vægt på at give medarbejderne et salgsværktøj, som gør det nemmere at overskue salgsprocessen, og de mange kundehenvendelser der dagligt kommer ind via mail og telefon.

Clickmate henvender sig således til flere forskellige brugere i organisationen herunder:

Sælger
Som sælger er der fokus på at forfølge salgsmuligheder og opnå succes med et salg. Du koncentrerer dig om præcis den kunde, som du er ved at sælge til i nuet. Derfor er det vigtigt, at du hurtigt kan finde oplysninger om tidligere samtaler og aftaler frem.

Salgschefen
Som salgschef er du mere interesseret i de overordnet resultater af salgsarbejdet.

Markedsføringspersonale
Opstart af kampagner der skal skabe leads til sælgerne.

Call’er
Kampagne baseret telefon opkald med henblik på at skabe salgsleads til sælgerne.

Telefonpasser
Mulighed for at oprette leads, og give en sælger besked herom.

Supportmedarbejdere
Supportkald registreres på kunden. Finde oplysninger om tidligere køb.

I et blog lignende layout kan brugeren af Clickmate indtaste oplysninger om hvad der er aftalt med kunden, hvornår der skal følges op på aftalen osv. En bruger kan også indtaste en henvendelse og tildele henvendelsen til en bestemt person i organisationen. Den person der bliver tildelt en kundehenvendelse modtager en notifikation via mail om at der er en kundehenvendelse der skal følges op på.

Specielt Leadbloggen er et vigtigt redskab i Clickmate, da denne senere kan bruges til at hente specifikke kunde historikker ud fra.

Med Clickmate får den en nemmere og mere overskuelig hverdag. Dine små huskesedler kan du nu taste direkte ind i en online salgsprogram. På den måde er der ikke noget der går i glemmebogen, og i sidste ende vil du opleve et forbedret salg, idet du nemmere og mere professionelt kan følge op på dine henvendelser.

Clickmate CRM kan prøves gratis i 14 dage ved at besøge hjemmesiden www.clickmate.dk

Prøv Clickmate CRM system gratis i 14 dage

postkasseguiden.dk – din guide til postkasser. Et klik og du får den bedste pris på din postkasse.

Wednesday, March 18th, 2009

Postkasseguiden.dk sælger ikke postkasser (som den eneste hjemmeside), til gengæld formidler vi kontakten mellem forbrugeren og flest mulige leverandører og producenter, så kunden får den bedste pris på deres postkasser. Siden er som navnet antyder en guide, hvor det er gratis at oprette en brugerprofil og en forespørgsel på postkasser. Om du skal bruge 1 postkasse eller mange postkasser er underordnet. Det koster dig intet at forsøge at skaffe den bedste pris til dig og din forening. Vi forsøger ikke at sælge jer den ene postkasse frem for den anden postkasse, eller at fremhæve nogle postkasseproducenter frem for andre. Du bestemmer selv teksten på din postkasseforespørgsel.

>>Få et tilbud på postkasser<<

I denne tid er markedet for postkasser et meget hektisk marked. Efter den nye postlov er trådt i kraft, og det er gået op for folk, at man senest skal have opsat postkasser inden udgangen af 2009, er en hver postkasse producent og leverandør oppe på mærkerne. Dette gør postkasse markedet til lidt af en jungle for forbrugeren og de bestyrelser der sidder med opgaven i foreningen. Så derfor benyt jer af postkasseguiden.dk og skaf det rigtige produkt og pris.

Med håb om at I finder den rigtige postkasse med hjælp fra os, vil vi ønske jer held & lykke i jagten, og god fornøjelse med brug af vores hjemmeside postkasseguiden.dk.

Pressekontakt:

www.postkasseguiden.dk

Office Nordic udvider med møbelkoncept i Sverige - med stort udvalg af kontormøbler

Friday, December 12th, 2008

Det skal ikke længere være forbeholdt danskerne at købe ergonomisk korrekte løsninger på Danmarks største kontorindretningsside. Office Nordic udvider med selskab og hjemmeside på den anden side af Øresund. 

Kun få år tilbage slog Office Nordic dørene op for danskerne med Danmarks største hjemmeside inden for kontorindretning, www.office-nordic.dk. Med base i Glostrup har virksomheden lige siden tilbudt både private danskere og små og mellemstore virksomheder et imponerende sortiment til konkurrencedygtige priser. 

Det er gået stærkt for den danskejede virksomhed, hvis forretningskoncept bygger på oprigtighed i alle led. Nu kan vores svenske naboer også indrette sig på arbejdsglæde med det varierede sortiment i kontorløsninger. Med www.office-nordic.se er den svenske pendant til virksomhedens danske kontorindretningsside også Sveriges største.   

”Det er vigtigt for os, at vores kunder får en god oplevelse. Vi vil ikke kun tilbyde kontorløsninger, vores kunder har glæde af i mange år, men også give dem en oplevelse af, at vi tager os godt af dem,” fortæller Kim Autzen, adm. direktør i Office Nordic. 

For yderligere information kontakt:

Kim Autzen

Office Nordic

Naverland 31

2600 Glostrup

Telefon: 70 20 17 75

E-mail: ka@office-nordic.dk

Se også:

Office Nordic kontormøbler og Office Nordic kontorsmöbler

Tyverialarm, sikringsskab, pengeskab, alarm

Thursday, December 4th, 2008

Vi går nu i luften med vores nye webshop, som bliver den nye sikrings portal med både mekaniske og elektroniske sikrings produkter. Vi tilstræber at være på forkant med den hastig stigende udvikling der er på markedet i dag og vi er altid klar med et godt tilbud.

Vores mere end 12 års med Sikring af de danske boliger og firmaer giver en masse erfaring at give af til kunderne siger Indehaver Tino Holtz.

Vores mål er at rådgive kunden med lige netop den løsning der passer til situationen.

Alle vores produkter sælges som kundens ejendom og kunden kan derfor til enhver tid sælge eller flytte sikrings produktet med sig til en evt. ny bolig.

De produkter vi sælger er blandt de mest sælgende i Danmark, dette giver kunderne sikkerhed for kvalitet og garanti i fremtiden.

Begge vores Tyveri alarm systemer er godkendte af Forsikring & Pension ( F&P ) i sikrings niveau 40 og kan dermed benyttes af alle private og de fleste firmaer. Ligeledes er begge alarm systemer afprøvet på det danske markedet i mange år og derfor kan vi give 100% garanti for at systemerne er driftsikre og uden fejl alarmer.

Ved køb af vores systemer er det nemt at ”gøre det selv” og dermed spare mange penge på montøren. Vi leverer alarmsystemerne forud programmerede og derfor lig til at sætte op selv.

Vores store program i Pengeskab, dokumentskabe, brandskabe og PC skabe opfylder de flestes behov. Programmet spænder lige fra den lille værdiboks og op til de tunge kombi sikringsskabe med godkendelser i højste klasse. Som en nyhed kan vi levere godkendte sikrings og nøgleskabe med system låsecylinder, således at der kan benyttes firmaets normale system nøgle. ( Ruko eller anden fabrikat)

Vi leverer også video overvågning med farve kamera i mere end 20 forskellige modeller. Med en Digital DVR Harddisk optager kan det lagres på harddisk og dermed hurtigt afspilles hvis det bliver nødvendigt eller systemet kan tilsluttes internettet og man har så mulighed for at koble sig på et andet sted fra. (Hvis man har kode og IP adr.)

Da vi oprindelig var et låse og alarmfirma ligger det helt naturligt at være behjælpelig når kunden skal have skiftet låse i boligen. Vi kan levere alle cylindre kodet til den samme nøgle, så det bliver nemt i hverdagen, også postkasse og hængelåse.

Som sagt så velkommen til den nye sikrings portal.

Kontakt:

Alarmforum
Storeholm 19
DK-2670 Greve
Telefon 72 10 00 33
www.alarmforum.dk

Forretningsudvikling

Sunday, November 23rd, 2008

Der er de seneste år sket et funtemental skife i brugen af markedsførings midler. I gamle dage var det nok at indrykke en annonce i landets førende telefonnøgle som de gule sider. Ok, mange bruger stadig den form for markedsføring men telefonen ringer ikke så meget som tidligere. Grunden til at det ikke virker som tidligere er at folk ikke længere har dette købsmønster.

De bruger internettet til at finde hvad de vil have.

Forretningsudvikling med online leadgenerering

100 millioner mennester søger Google hver eneste dag af en grund. De ønsker af finde noget. Nogle af dem søger med lys og lygte efter det du sælger. Hvad sker der hvis du ikke er der. Et salgs-lead går til din konkurrent, det er sku ikke smart.

Hvor effektfuld vil du kunne blive, hvis vi kunne kreaere nogle specialsider til at indsamle salgsleads fra din målgruppe via din hjemmeside? Disse specialsider kunne indholde specialtilbud, og bringe salget meget tættere på et sussesfuld resultat.

Kunne du tænke dig at starte dagen med friske salgsleads hver dag, så kontakt os for mere information via vores hjemmeside.

Eventbureau leverer elegance og stil i høj klasse

Friday, September 12th, 2008

Ligegyldigt hvilket event du skal stable på benene, så kan eventbureau være behjælpelige med en løsning, der overstiger dine forventninger. Så slipper du for at holde styr på alle trådene, og kan bare møde op og nyde en vellykket fest eller fremvise dine produkter med stolthed. Der er masser af muligheder for både virksomheder og private.

Når det kommer til promotion kan eventbureauet blandt andet tilbyde HORECA- detail- eller show promotion. Promoteren fungerer som tillidsperson mellem kunden og eventbureauet, så du kan være garanteret, at du får præsenteret dit produkt bedst muligt. Der vil både være mulighed for at virkeliggøre dine egne ideer, men samtidig kan promotoren komme med inspiration til at få dit produkt bedst markedsført.

Det behøver naturligvis ikke at være et produkt, der skal promoveres, måske står du for at skulle holde en fest. Promoteren kan både klare private og firmafester. Opgaven for promoteren er også her at være tovholder og inspirator. Derudover kan eventbureauet også stille værtinder til rådighed, der alle er kønne, stilede og elegante. Du er altid sikker på at få personale, der smiler og har glimt i øjet, da eventbureau lægger stor vægt på deres personales trivsel og velvære.

Så skal du holde årets firmafest, lave et godt reklamefremstød eller noget helt tredje, så kontakt os. Så er du sikker på succes.

Skal du præsentere en nyhed eller en historie kan du gøre det meget effektivt på internettet med Pr-Press™ Optimeret pressemeddelelse. Kontakt os for at udsende din pressemeddelelse

Eller har du et eventbureau, så lad os lave din online markedsføring.

Attraktivt at investere i Berlin, lejlighed i Berlin, bolig i Berlin

Saturday, July 5th, 2008

De seneste års tid har været en lang nedtur for boligpriserne i Danmark. Mange husejere har måttet sænke priserne på deres bolig, men køberne har alligevel forholdt sig afventende. Der er dog stadig muligheder for at gøre en god investering i fast ejendom. Man skal blot uden for landets grænser.

Et af de mange attraktive steder er Tysklands hovedstad Berlin. Boligerne i Berlin koster “kun en fjeredel” af tilsvarende objekter i Danmark. Denne stigende efterspørgsel samt de forholdsvis favorable priser på fast ejendom i Berlin, er det, der kun gøre en investering interessant. “Prisniveauet på lejligheder udgør cirka en fjerdedel af priserne herhjemme. Hvis man tænker på, at vores luksuslejligheder alle har udsigt over sø og vand, og at der kun er 4 kilometer til Alexanderplatz, så er det faktisk billigt at de 130 m2 lejligheder koster mellem 1,9 og 2,5 millioner kr. Det får man ikke meget for på Islands Brygge, som nok er tilsvarende til de projekter vi har kigget på i Berlin.

Skal du præsentere en nyhed eller en historie kan du gøre det meget effektivt på internettet med Pr-Press™ Optimeret pressemeddelelse. Kontakt os for at udsende din pressemeddelelse

Feriebolig spanien og reklamefoto